recent
أحدث الأخبار

فيديو خناقة ياسر إبراهيم مع مشجع زملكاوي وتفاصيل الحقيقة كاملة

الصفحة الرئيسية

فيديو خناقة ياسر إبراهيم مع مشجع زملكاوي

فيديو خناقة ياسر إبراهيم اليوم، يتصدر تريند جوجل اليوم الخميس 11 أغسطس، الفيديو يوضح مشاجرة يظهر فيها ياسر ابراهيم لاعب الاهلي مع مشجع، وسط تبادل السباب من الجانبين.

فيديو خناقة ياسر إبراهيم مع مشجع زملكاوي وتفاصيل الحقيقة كاملة

وضجت مواقع التواصل الاجتماعي في مصر بمقطع فيديو مشاجرة ياسر إبراهيم مع مشجع زملكاوي، وقالت تقارير صحفية مصرية، إن النادي الأهلي فتح تحقيقا بالكامل في الواقعة.

سبب خناقة ياسر إبراهيم اليوم

سبب خناقة ياسر إبراهيم اليوم غير معروف، لكن تداولت مواقع التواصل منشور يحكي سبب المشاجرة، حيث كتب صاحب المنشور:

"ياسر ابراهيم كان مع مراته في المنصوره رايحين مول يشترو حاجه وكانو في العربيه عيل جيه قعد يروش عليه قصاد مراته احنا ادناكو جامد الموسم كلو والكلام العبيط ده قصاد مراته وياسر ماسك نفسك ومش بيرد غير بي خلاص يابني لحد اما، الواد قالو ولسه هنديكو في السوبر بس حظكم ان اللي كان بيديكو فيها بن شرقي مشي خلاص وعادها اكتر من مره قصاد مرات ياسر بطريقه مستفزه اللي هو لو راجل وريني هتعمل ايه بهزقك قصاد مراتك اهو، فا حصل اللي حصل وياسر نزل من العربيه روق عليه.

شاهد أيضاً← فيديو رضا عبد العال في تسريب صوتي لجمهور الأهلي "متقرفوناش"

ياسر إبراهيم يضرب مشجع زملكاوي

وتفاوتت أراء المشجعين عبر مواقع التواصل الاجتماعي بين مؤيد لواقعة خناقة ياسر ابراهيم اليوم، حيث قال محمد صالح: “فايلر قال في مؤتمر صحفي قبل كده ان فكرة جمهور الاهلي عن الكوره مش موجوده غير ف البلاي ستيشن، الفيديو ده خناقه وضرب وشتيمه بين ياسر ابراهيم وواحد او اكتر من الجمهور، ياسر ده من كام شهر كانو بيقولو عليه احسن مدافع في أفريقيا مش منطقي أبدا يحصل المنظر المؤسف ده”.

شاهد أيضاً← فيديو شيكابالا وصلاح باشا لاعب منتخب الشباب.. عشمان في أخويا

وقال عمرو: “رجوله ياسر ابراهيم ده ، مش متخيل اكون قاعد بستمتع بأجازتي ويجي حد يقولي العب برجوله ياكابتن والكلام العبيط ده هكسرله سنانه والله”.

وقال صلاح: “ياسر إبراهيم مش مجنون عشان يبقى ماشي في أمان الله فيقوم ماسك في واحد ونازل فيه بالبوكسات إلا لو كان الشخص ده اعتدي عليه سواء بقول أو بفعل ومحدش بيدافع عن الفعل ده أصلا إلا لو عنده مشكلة في تربيته”.

شاهد أيضاً← مفاجأة.. رمضان صبحي توسط برئيس الوزراء للعودة إلى الأهلي

فيديو ضرب ياسر ابراهيم اليوم

ووفقًا لما تقدم، فتح النادي الأهلي تحقيقا عاجلا مع مدافع الفريق ياسر إبراهيم، بعد تعديه بالضرب على أحد مشجعي القلعة الحمراء.

وكشف مصدر مسؤل بالنادي الأهلي، عن استدعاء سيد عبد الحفيظ مدير الكرة بالنادي الأهلي للاعب ياسر ابراهيم، لمعرفة حقيقة اعتداء اللاعب على أحد المشجعين، مشددا على أنه من المقرر فرض عقوبة مالية كبيرة على اللاعب إذا ثبت صحة مقطع الفيديو المتداول.

خناقة ياسر إبراهيم مع جمهور الاهلي

google-playkhamsatmostaqltradent